توجه منفی معلمین و رفتارهای منفی دانش آموزان

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    عاشوری مربی تربیتی دبستان شهید معلم کلایی

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 58
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 7
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 2
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 11
    بازدید ماه بازدید ماه : 13
    بازدید سال بازدید سال : 2864
    بازدید کلی بازدید کلی : 16444

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.224.52.108
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اطلاعات عمومی و آدرس mazand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

توجه منفی معلمین و رفتارهای منفی دانش آموزان

توجه منفی معلمین و رفتارهای منفی دانش آموزان

 
رفتارهای منفی دانش آموزان

محققین دریافتند که رابطه بین دانش آموز و معلم در طول روز با عملکرد تحصیلی و رفتارهای منفی دانش آموزان در ارتباط است.

محقیقین دانشگاه میسوری روشی جدید برای اندازه گیری تعامل معلم با هر دانش آموز ابداع کردند.

وندی ریک، روانشناس مدرسه نشان داد، دانش آموزانی که در کلاس توجه منفی از معلم خود دریافت می کنند مشکلاتی در تنظیم هیجان و تمرکز دارند و همچنین رفتارهای مخرب دارند.

ریک می گوید: “پیدا کردن یک روش کارآمد و دقیق برای ارزیابی رفتار معلمان نه تنها برای امور پژوهشی بلکه برای ارزیابی معلمان نیز مفید است. برای مثال اگر معلمی دانش آموزی را برای کار خوب تشویق کند، احتمال اینکه دانش آموز کارهای خوب مشابه را تکرار کند بیشتر است؛ و بر عکس اگر معلمی، دانش آموزی را به دلیل کار زشت توبیخ کند، آن دانش آموز حتی برای جلب توجه هم که شده آن رفتار را تکرار می کند.

رینک و همکارانش در مطالعه خود با استفاده از روش ابداعی خود به مشاهده 53 معلم و 896 دانش آموز پرداختند. آنها در این بررسی نشان دادند که تعامل معلم و دانش آموز و توجه مثبت یا منفی معلمین می تواند رفتارهایی را در دانش آموزان شکل دهد و یا تشدید کند.

رینک می گوید این روش ابداعی که بصورت خلاصه ST-CIO نامیده می شود همچنین می تواند برای مدیران مدارس نیز حائز اهمیت باشد، چرا که یک بازخورد مناسب از رفتار معلمین مدرسه به آنها می دهد.

 

منبع:

W. M. Reinke, K. C. Herman, L. Newcomer. The Brief Student-Teacher Classroom Interaction Observation: Using Dynamic Indicators of Behaviors in the Classroom to Predict Outcomes and Inform Practice.Assessment for Effective Intervention, 2016; DOI:10.1177/1534508416641605




تاریخ ارسال پست: یک شنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 9:39
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: